مسابقات راگبی قهرمانی بانوان کشور به میزبانی مشهد از صبح امروز آغاز شد.

آغاز مسابقات راگبی قهرمانی بانوان کشور در مشهد

به گزارش قدس خراسان، مسابقات قهرمانی راگبی بانوان کشور با حضور ۲ تیم از خراسان رضوی و تیم‌های کرمان، قم، فارس، البرز و ۲ تیم تهران، از صبح امروز ۲۲ تیر ماه آغاز شد.

زهره طالبی، نایب‌رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و راگبی در جمع خبرنگاران در خصوص این مسابقات اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ بانوان ما برای اولین به مسابقات غرب آسیا اعزام شدند و با وجود اینکه تجربه زیادی نداشتند، عملکرد مطلوبی داشتند و مقام سوم را کسب کردند، بنابراین چشم‌انداز خوبی برای تیم ملی راگبی بانوان وجود دارد.

نایب‌رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و راگبی از سطح بالای مسابقات راگبی قهرمان کشور خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی است که تیم ملی بانوان به مسابقات غرب آسیا در امارات اعزام خواهندشد.

وی میزبانی خراسان رضوی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تقریبا تمام استان‌ها فعال هستند و استان‌هایی هستند که از تیم تهران که همه انتظار تیم‌های بیشتری دارند، تیم بیشتری دارد و شاید در عموم ناشناخته باشد اما در بین اهالی ورزش راگبی شناخته شده است. ضمن اینکه راگبی با فوتبال آمریکایی متفاوت است.

طالبی ادامه داد: راگبی قریب به یک ماه است به فدراسیون بدل شده و یک رشته المپیکی است و همواره وزیر ورزش و جوانان به این رشته توجه ویژه‌ای داشتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.